Skottlossning!

Var det första jag tänkte när jag på hemvägen gick förbi ett hus och det plötsligt sa PANG! "Happ, nu dör jag" tänkte jag, men icke då! Det var bara någon som smällde en smällare. Fy på er ungar, inte skrämma gamla människor sådär!

Och för er som undrar: nej, jag gick inte på båda passen, och nej, jag pratade inte med några nya människor. Usch, jag är en sån fegis! Och jag var alldeles för slut i benen för att gå på LBTn, som ju faktiskt står för Legs, bums and tums, mina ben hade nog kollapsat om jag hade utsatt dem för det!

Sitter just nu och lyssnar på julmusik haha, sjukt mysigt faktiskt! Får mig att tänka på estet litegrann, men självklart också på julmys hemma :) Ska bli så skönt att få komma hem över jul, och mysa med adventsljusstakar, julmusik, snö, julmat, julgran och familjen! :)

Har kommit på att jag missar yogan imorgon igen! Fjärde veckan i rad :( Jäkla skit att jag var tvungen att jobba just imorgon.. Och nästa vecka är ju Ida här så då vet jag inte heller hur det blir! Får släpa med mig na dit haha! ;D

Nästan varje gång jag kommer hem från ett pass så slänger jag mig på sängen och dör lite innan jag hoppas in i duschen. Ligger bara och stirrar rätt upp i taket och pustar ut! Mitt tak är roligt, så jag kan ligga och kolla på det hur länge som helst :)


Snirkligt :)

Och såhär snygg är jag när jag ligger där och chillar, svettig och härlig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0