JAAAAAAA!!!

JAG FICK JOBBET!! :D:D:D:D:D
Hihi glad tjej :D Så från och med vecka 28 någon gång så har jag jobb på coop över sommaren hihi :)

Meen det finns ett litet problem nu. Jag kommer troligtvis få åka hem väldigt tidigt i juni, eftersom Paula redan har pratat med en ny tjej och vill helst att den tjejen ska komma när hon är ledig några veckor så hon kan vara hemma med tjejen ett tag innan hon börjar jobba på riktigt. Och det är från den 6e juni och framåt några veckor. Den 8e har jag Simple Plan giget, så därför vore det enklaste för henne om jag åkte direkt hem från London efter giget. Och det i sin tur betyder att JAG HAR BARA NÅGRA VECKOR KVAR I ENGLAND!!! :O:S:/:( Hur ska jag hinna med att göra allting jag vill?! :( Åååh, jag vill inte åka :(

Nu fick jag sjukt mycket ångest och blev galet stressad. Det här går ju inte! Gaah, varför ska allt bli såhär knasigt för. Vi får se hur jag löser allt det här, jag uppdaterar er så fort jag vet hur allt blir.

Någon som vill komma och hälsa på mig innan jag åker och hjälpa mig med packning? Pretty pleeeaaase? <3


I'm gonna miss you guys so so soooo much! :'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0