Plaskplask

Japp, idag har jag badat. Dock inte i sjön (jag vet faktiskt inte ens vart närmsta "badbara" sjö ligger), utan i badhuset med Olivia :) Fick dock ont i örat efter ett tag såklart, jäkla öron till å va känsliga. Så nu hör jag konstigt på ena örat, och det gör nästan fortfarande lite ont.

Utöver det så har jag städat, läst i solen, käkat middag, varit på promenad med vovvarna och nyss så målade jag engelska flaggan med Olivia hehe! Hon ville sätta upp den i fönstret på fredag, för då är det minsann en stor dag för England! Royal Wedding, och verkar som alla firar. Kan nog bli kul i alla fall :) 

Och jag har fortfarande inte hört något från coop, suck. Men ska ringa imorgon och försöka få tag på honom, jag lär ju veta nu så jag kan börja planera och boka hemresa och grejer. Bah, helt galet vad lite tid det är kvar, det gör mig galen! Jag kommer aldrig hinna med allt jag vill göra innan jag åker hem.. Jag vill inte åka hem! Fast samtidigt längtar jag till (vad jag hoppas kommer bli) en underbar sommar hemma med alla vänner, sol, bad, fest och P&L! Åh vad jag längtar till kära P&L, hoppas jag lyckas vara ledig då (om jag nu får jobbet), och att det blir fint väder i år igen. Underbara älskade P&L! <3

Jag orkar faktist inte blogga mer. Ärligt talat, jag funderar på att lägga ner bloggen, har inte särskilt mycket att skriva om och jag märker att inte många bryr sig eftersom íngen kommenterar och statistiken sjunker. Ska jag sluta blogga? Vad säger ni?


Försökte ta kort på hundarna idag, det gick ju.. Sådär!


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEJ!!!!! =)

2011-04-28 @ 04:23:07
Postat av: Jenny

Jag läser den vaaaaarje dag =P

2011-04-28 @ 10:51:47
URL: http://jennyisaksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0