Otroligt intressant!

Hoppsan, jag var säker på att jag hade bloggat idag redan? Happ, får väl slänga in ett kort inlägg nu då.

Idag kom den där vackra skapelsen tillbaka igen! Solen alltså :) Helt underbart väder, tog mig först en promenad runt stan och handlade sedan lite lunch på donken och satte mig i parken och åt. Sen fick jag skynda mig hem för halv 3 skulle han hämta upp mig. Så vi åkte till ett naturreservat och gick en promenad och satte och sedan i gräset och bara njöt av värmen och solen :) Sen åkte vi till en pub och tog en öl i solen innan jag åkte hem vid 5. Sedan dess har jag käkat och målat lite med Olivia, sen har jag läst och setat här också :P Så det var min dag, härligt med sol igen, hoppas det fortsätter hela veckan! :)

Tja, vad har jag mer för "intressant" att berätta då?
Jag vet att många är nyfikna på killen, meeen jag säger inget än. Eller rättare sagt, det finns inte så mycket att säga :P Ni får veta något när jag vet något haha :P

Jag tror det blir en tidig kväll idag, känner mig himla trött av någon anledning. Blir rätt mycket i veckan tror jag, men återkommer om det senare. Nu ska jag läsa, är så fast så jag läser hela tiden! Lånade nämligen Twilight, första boken alltså, av Paula haha :P Åh vad mycket bättre den är än filmen!

Hoppas ni haft en bra dag!


Har inte tagit några nya bilder tyvärr, så ni får ännu en från i torsdags :P Orkar inte slänga upp alla dock så ni får väl en varje dag eller något haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0