Potter

Jag och Emelie skulle ha potter-maraton igår, men det gick ju sådär haha! Lyckades kolla på 3 filmer i alla fall (2,5 för Em, hon slocknade i den 3e), men det var kul i alla fall hehe :D Domino's käkade vi också, och sen hade Em köpt med sig dipp från Sverige så jag fick äntligen chips och dip igen hehe :D Råkade få med oss en B&J hem också, de kostade bara £2 på Sainsbury's så det kunde vi ju inte motså ;)
Fick inte jättemycket sömn, för jag somnade väl 3 halv 4 nån gång och sen gick vi upp strax efter 9 för jag skulle ha skypedejt med Jossan, men det sket sig ju. Gick ner och käkade frukost istället, full english breakfast fick vi dagen till ära! Var ju nämligen Royal Wedding idag som sagt, så efter frukosten fick vi en varsin drink sen satt vi och kikade bröllop fram till 1. Tog mig en dusch, sen tog vi det lugnt ett tag innan vi gick på en promenad i precis rätt tillfälle för solen var framme, skönt! Nu har vi käkat middag på donken och bara tagit det lugnt, ska väl kanske kika potter snart igen. Får se om vi tar oss igenom en film i alla fall haha, båda är rätt trötta :P

Imorgon är det valborg hemma, missar ju inte jättemycket eftersom det ändå inte finns någon brasa hemma, men det känns lite trist ändå. Jag och Em kanske får göra oss en egen brasa här och sjunga och vintrar som rasar och grejer haha!

Blö, jag orkar inte skriva, hejdå.


Domino's! :D:D

Wiiie min Em är tillbaka hihi :)



Haha så söta! :) Mer Potter nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0