Goodbye..

Idag var min sista hela dag i Swad.. Men jag har inte varit sådär jättenere, jag tror inte jag fattat än att jag faktiskt åker på riktigt! Kommer nog inte fatta förrän på planet, om ens då :S

Dagen har bestått av tvättning, packning och en promenad till Sainsbury's för att handla matsäck och lite annat. Sen träffade jag Joe en sväng och sa hejdå. Käkade gjorde vi också, jättegod mat och cheesecake till efterrätt, mums! Och mitt i efterrätten så kom Paula in med presenter till mig, blev lite paff och generad! Det var två kort, det ena från Olivia där hon tackade mig för att jag var en äkta vän, och att hon gillat all tid vi spenderat tillsammans, den lilla sötungen! :) Det andra var från Paula, eller hela familjen egentligen men det var Paula som skrivit. Där stod det en väldigt fin liten text om att jag skulle komma ihåg att alla erfarenheter berikar mig som person, oavsett om de är bra eller dåliga erfarenheter, och att det skulle hjälpa mig följa mina drömmar! Blev helt tårögd när jag läste de!
Det var två paket också. I det ena var det boken "Twilight: Breaking Dawn", vilket var kalasbra eftersom jag läser Eclipse nu :D Och i det andra var det ett jättefint litet halsband, ett hjärta som man kunde öppna och sätta i kort i, så himla sött :) De är så fina allihop, åh vad jag kommer sakna dem! <3

Jag åker alltså imorgon. IMORGON!! Eller ja, idag faktiskt, tekniskt sett! Men hade tänkt sova lite först. Sen upp tidigt och säga hejdå till mina små "syskon" som ska till skolan, åh jag kommer säkert gråta :'( Sen kommer Emelie och så går tåget vid 12.18 tror jag det var. Så då måste jag säga hejdå till Paula också :'( Jag hatar att säga hejdå, kommer bli en jobbig förmiddag..

Men sedan ska jag förhoppningsvis bli lite gladare, för sen på kvällen så ska vi ju se Simple Plan! :D Jag vet att jag tjatar lite om det, men det ska faktiskt bli galet kul!

Sen mina kära vänner, sen är det bara några dagar så är jag hemma i kära lilla luddis igen! Så snart ses vi <3

Nu ska jag sova så jag åtminstone får några timmars sömn.. Godnatt fina ni!


Packning i princip klar..


Kommentarer
Postat av: Pözo

Varmt välkommen till Sverige :)

2011-06-08 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0