You say goodmorning when it's midnight

Okej, gårdagens inlägg var kanske lite negativt. Här kommer ett positivare!

Om exakt en vecka idag händer något grymt! Jag ska ju se SIMPLE PLAN! :D Med världens bästa Emelie! Och så ska jag vara i London och träffa Jake och Georgia förhoppningsvis, och så ska jag festa tills jag stupar! :P Det kommer bli så sjukt roligt!

Och den här helgen blir nog också riktigt kul! Först kommer Emelie imorgon och vi ska käka Domino's och kika resten av potter-filmerna! Sen ska träffa Sarah på fredag, får se om vi går ut eller tar det lugnt, sen klippning på lördagen och så utgång med Amy, Sammy och Tanya någonstans för en riktigt kalasfest haha :P Ska försöka ta oss iväg till något kul ställe men inte bestämt vad än. Men ja, jag har en del roligt att se fram emot innan jag åker i alla fall!

Idag har det varit soligt och varmt, så jag gick en liten promenad och köpte glas :) Sen läste jag och solade på baksidan, mycket skönt må jag säga! Älskar solen! Och resten av helgen kommer troligtvis också bli varm så det är fint! :D

Så, var det bättre nu med ett gladare inlägg? :) Nu ska jag läsa lite till tror jag! Imorgon är det tidig morgon för jobb, och fredag också, men det ska nog gå bra!

Ha det fint sötnosar :)


Underbart bra låt!


Kommentarer
Postat av: Husband! :D

Mycket bättre ;)

Positivt skare va!

2011-06-01 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0