So soon..

Hoppsan, var tydligen 5 dagar sen jag skrev nu!

Det har väl hänt en del sen dess. I torsdags så kom Emelie hit som sagt, vi käkade domino's i gräset i parken och njöt av solen, sen gick vi hem och kikade film och åt popcorn och choklad :) Blev inte potter dock eftersom Emelie var duktig och glömde filmerna haha! Men det blev en bra kväll ändå :)

Sedan skulle jag alltså jobba på fredagen, så jag gick upp vid halv 8. När jag kom ner så berättade Paula att hon
hade spytt hela natten, men var tvungen att åka till jobbet ändå. Så hon stack iväg men kom snabbt tillbaka igen eftersom de hade lyckats löst det och hon behövde inte jobba, så jag fick ledigt :) Det blev bestämt att jag skulle med Emelie till Ashby vid 11 för hon skulle ha sina ungar nån timme då. Eftersom vädret var helt toppen så stack vi till utomhuspoolen och badade flera timmar, men det var riktigt kul faktiskt hehe :) Sen gick vi och köpte glass och sen till parken så ungarna fick leka lite och vi fick sola! Vid 4 kom Sarah också, och vi gick först och lämnade ungarna sen iväg och köpte ännu en glass och gick en liten promenad innan jag och Sarah stack med bussen vid 5. Gick hem till mig och käkade och gjorde iordning mig lite och sen drog vi till Burton vid halv 7 och kollade på Hangover 2 på bio, sjukt rolig film haha! Sen tog vi en snabb öl på en pub innan jag var tvungen att åka hem med bussen vid 21.45. Var helt slut så jag somnade ganska tidigt sen när jag kom hem!

På lördagen gick jag upp och duschade och sedan gick jag till frisören vid 11.30. Sen gick jag hem och käkade lunch och fixade mig lite innan jag skulle gå till Amy. Var hos henne till 9 och gjorde oss iordning och pimplade Lambrini och drack shots haha :P Det visade sig att det bara blev jag och hon som gick ut ändå, men vi drog till Derby och hade sjukt kul ändå! Drog på efterfest efteråt också, och var rätt sliten när vi kom hem till Amy på morgonen :P Men kul var det som sagt!

Och nu är det måndag, och jag är sjuk. Jäkla skit att jag ska bli sjuk nu! Idag har jag mest deppat på grund av förkylningen, packningen och det faktum att Emelie inte trodde hon skulle få följa med på Simple Plan. Men vet ni vad? HON FÅR ÅKA!!! :D Snacka om skönt! Så i övermorgon drar vi båda iväg till London för gig!

Jag har packat. Lite i alla fall. Usch, jag vet liksom inte var jag ska börja! Har packat en halv väska, och ska ha 3! Jag orkar inte, önskar de kunde packa sig själva..

Imorgon ska jag packa hela dagen i alla fall. Fast ska förhoppningsvis träffa Joe också! Jag hoppas, vill inte åka utan att säga hejdå.

Gud. Jag fattar nog fortfarande inte att jag åker. Galet!

Kommer bilder senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0