Feleton

Äntligen har jag fixat mig en ny telefon! Så nu slipper jag krångla, nu har jag en fullt fungerande telefon :) Och den är ROSA hihi ^^ Funkar bra gör den också, och den kostade bara £30 så det känns gött!

Och jag har tränat idag, riktigt skönt för det var över en vecka sen! Blir hårdträning nästa vecka nu.

Imorgon blir det tidig morgon, för kl 09.25 går min buss härifrån, 10.18 går tåget från Burton, och 10.54 är jag framme i Birmingham för att möta kära kusinvitamin! :D Kommer bli kanon!

Jag känner mig så himla glad just nu! :D 

 
Söt feleton! :)


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Äääälska nya mobiler, haha.



Och neeej, prasselbyx"modet" (som vi vill säga) får inte komma tillbaka. Inte när man äntligen har kommit ifrån den epoken i sitt liv. ;)

2011-05-10 @ 18:26:30
URL: http://gaymasen.se
Postat av: stina

micket töt felefon :)

2011-05-25 @ 14:24:18
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0