Skallebank

Yes, jag har skallebank. Huvudvärk alltså, känns nästan som jag är bakis idag istället för igår! Och vädret är himla fint må jag säga, det vräker ner! Härlig dag :P

Hade en himla spännande och rolig lördagkväll i alla fall må jag säga! Och spenderade faktiskt bara £25 eller nåt, och då drack jag ändå mycket, vet inte riktigt hur jag lyckades men det kändes ju fint :D
Sarah kom hit vid 7 och vi drack lite och fixade oss lite sen drog vi till Ashby med bussen halv 9. Gick till två olika pubar och sen till Ciros och dansade massa :P Resten av kvällen blev som den blev haha! Drog på efterfest och kom hem vid 20 över 9 på morgonen, då var vi fortfarande fulla tror jag haha! Sarah tog en taxi hem för hon skulle jobba vid 10 och jag gick och la mig igen och sov hela dagen i princip! Vid FEM klev jag upp och duschade haha! Sen fixade jag mat och kollade film. Helt död var jag :P Men grymt rolig kväll i alla fall ^^

Ikväll är det Combat, och jag måste ju bara gå, det är bara två gånger kvar nu :( Så huvudvärken får jag lägga åt sidan.

Jag fattar inte att det är mindre än 3 veckor kvar tills jag åker hem! Det är ju helt sjukt. På onsdag är det bara 2 veckor kvar tills jag lämnar familjen. Gaah, stressat! Snart dags å börja packa nästan :(


Bild som sammanfattar lördagen! ;) Haha nejdå :P Orkar inte lägga upp alla bilder, kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0