The inbetweeners

Det känns alltid så jobbigt att blogga nu för tiden, men känner mig tvungen av någon anledning.

Jaja, helgen har varit finfin, mys med Emelie torsdag och fredag som sagt, sen en lugn dag ensam på lördagen med Talang och Fenomen, sen igår var det fest! Var hemma hos Emelie innan bara jag och hon, sen drog vi till Ciros redan strax efter 9 eftersom Amy ville mötas för hon hade blivit lämnad ensam. Resten av kvällen bestod av dans och dricka! Massa folk var det, var nämligen en kille från ett tvprogram som heter "The inbetweeners" där och DJ:ade. Var helt svettig efter att ha dansat i flera timmar bland massa folk, men kul var det! :D

Blev väckt av att Emelie satt och kollade på något klipp på datorn, vände mig om och kollade på klockan och såg att den var HALV 3!! Galet vad jag kan sova ibland när jag varit ut. Dagen har bara varit himla seg, inte orkat gjort nånting. Usch för å va bakis!

Nästa helg blir nog ännu en toppenhelg, för då kommer bästa kusin! :) Så himla kul, ska bara hitta på vad vi ska göra också hehe :P

Igår kikade jag runt lite på flyg, verkar som jag flyger hem antingen den 11e eller den 13e, då finns det nämligen himla billiga flyg. Det beror på hur länge jag har råd att stanna i London, om jag lyckas få sovplats eller inte. 

Jag fick helt plötsligt ett himla sug efter chokladpudding och vaniljsås. Knas! Nej, jag får nöja mig med mina ostbågar istället, idag ska de minsann öppnas! Mums säger jag bara! :) En film till det så är kvällen complete.

FÖRRESTEN! Titta vad min fina vän hade med sig från Sverige!! :D Åh så glad jag blev, himla gulligt av henne hihi! ^^ TACK <3



Aaah, svenskt godis <3<3


Kommentarer
Postat av: stina

Jag skulle inte klara en vecka utan svenskt godis :P men så lever jag i en ständig sockerchock också ;)

2011-05-05 @ 22:13:41
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0