Pömsig (eller?)

Men hjälp, det är fredag idag. FREDAG? Vart fasen tog den här vekan vägen? Varför ska tiden gå så fort? Varför åker jag hem om bara 4 veckor? Så många frågor utan några svar..

Den här veckan har mest bestått av träning, städning, jobb och gitarrspelande/sjungande. Idag var jag uppe tidigt och jobbade lite, sen ner på yoga, och efter det har jag mest övat. Skypat med syster också, det var inte igår! Eller jo, det var det ju för vi pratade igår också.. Men innan dess var det ett bra tag sen :P

Nu är jag så sjukt trött så jag skulle kunna somna på stört, vet inte vad det är. På tal om trött, ni vet väl om att uttrycket "pömsig" som man använder sig av ibland när man är trött i själva verket betyder "sexuellt utmattad"? Lite sån där rolig info såhär på kvällskvisten haha! Så nej, pömsig är jag inte :P

Men i alla fall, det är nog lika bra att sova i tid idag för imorgon blir det äventyr!! Jag och Emelie drar iväg till Twycross zoo och blir borta hela dagen, ska bli sjukt kul! :) Sen hem till henne för lite Eurovisionmys! :) Kommer bli en toppendag! <3

Nästa vecka är inget planerat än, får väl se vad som händer och fötter. Ska verkligen försöka hårdträna i alla fall, ännu mer än denna vecka!

Nu fick jag en släng av cirkuslängtan. Åh vad jag saknar att uppträda! Kommer kännas så konstigt att vara hemma i sommar och kanske se de andra uppträda men jag får bara titta på.. Men det är väl som det är, träna ska jag i alla fall försöka göra när jag kommer hem, om jag har nån vighet kvar haha!

Nej nu ska jag ut på en lite prommis sen film och sova. Slår vad om att jag däckar vid 10 haha!




Vackra Birmingham :) Tänkte lägga upp alla bilderna från helgen men ska gå ut och gå innan det blir mörkt så det får bli senare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0