Helgen :)

Vad dålig jag blivit på att blogga! Men sen är det ju inte jättekul att blogga längre heller, det är ju ändå aldrig någon som kommenterar eller ens läser, ni får skärpa er om ni vill att jag ska ha kvar bloggen! :P

I alla fall så var helgen toppenbra! :D Fredagen blev som sagt bara lugn, men lördagen blev full med roliga saker ^^ Gick upp halv 8, duschade, käkade frukost och fixade mig sen drog jag med bussen 9.42 och var framme I Ashby vid 10. Bussen till Twycross skulle inte gå förrän vid 11 så vi gic in på costa och tog en kaffe innan. Bussen var billig, bara £3.70 fram och tillbaka så det var bra, och vi var framme vid kvart i 12 ungefär :) Efter det hade vi en superbra dag på zoot (bestämd form?) och såg massa underbart söta djur! Flera djur hade bebisar också så det var superkul :) Det enda tråkiga var att det var ganska kallt för det blåste rätt mycket, men det var i alla fall sol/molnigt så det var okej ändå! Sen dog min kamera efter halva tiden också så det var synd. Men hade himla roligt i alla fall! :)
Strax innan 5 gick sedan bussen tillbaka till Ashby. Väl där gick vi till Tesco och köpte köttfärs, grönsaker, creme fraiche och en speciell krydda.. kan ni gissa vad vi skulle laga? ;) TACOS såklart! :D MUMS så gott det var kan jag lova! Efter maten blev det Eurovision och chips och dip, svensk vitlöks dip till och med! :D Verkligen en toppendag/kväll, synd att inte Sverige vann bara för det hade varit pricken över i:et (trots att jag inte gillar låten särskilt mycket så hade det ändå varit klockrent)!

Söndagen blev en segdag, missade min buss jag skulle ta vid 3.20 också för den jäkeln åkte tidigt, så fick ta bussen vid 5.20. Kom hem och käkade och sen slöade jag bara resten av kvällen, men det var skönt hehe :P Idag var jag uppe redan kl 8 för jag skulle prata med fina Ellie på skype, superkul för det var ett tag sen! Sen pratade jag med Johanna över en timme också :) Sen tog jag äntligen tag i städningen, och efter den så har jag bara setat här och käkat middag, och nu ska jag snart ner på combat! Ska bli grymt kul som alltid :)

Skönt med en nykter helg för en gångs skull! Men nästa helg vill jag nog kalasa lite tror jag :P

Nu är det bara 3 helger kvar sen åker jag, uuuh jag blir så stressad! :( Känns inte alls kul just nu.. Men det är inte mycket att göra åt, jag måste vidare i livet!


Taggad Em på Costa! :D

Vaniljlatte <3



Några sötisar, hinner inte lägga upp fler för nu är det träning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ingen bryr sig om din blogg fattar du väl

2011-05-18 @ 16:30:30
Postat av: Rebecka

Å det är därför du är inne och läser samt kommenterar..?!

2011-05-20 @ 17:55:22
URL: http://rebeckaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0