Två veckor!

Idag har jag varit med Emelie i Burton och shoppat lite, fast bara bra shopping :) En klänning som jag förhoppningsvis kan ha på bröllopet för £6 och en foundation, ett läppglans och ett nagellack för totalt £1.35! Kändes fint för min tunna lilla plånka faktiskt :P
När jag kom hem jobbade jag lite sen övade jag låtar bara. Och nu sitter jag här, som vanligt på kvällarna!

Tänk att idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag lämnar familjen. Uuh, så galet sorgligt! Jag lär börja fixa med packning, provpacka och sedan köpa en extra resväska. Jag börjar bli extremt stressad och nervös!
Men det ska i alla fall bli grymt kul att se SIMPLE PLAN och sen vara i London några dagar :D Och snart är jag hemma hos min kära mamma och min vovve, och såklart alla mina fina vänner! Ska såklart bli lite skönt det också :) <3 Men jag kommer sakna lilla Swad faktiskt, men mest av allt mina vänner och familjen här!

Nej nu tränger vi undan de där tankarna igen, vilket jag försöker göra så mycket som möjligt, vilket troligtvis kommer leda till att när dagen väl kommer så är jag inte alls förberedd med allt och har ingenting fixat haha :P Det är väl typiskt mig kanske ^^

Nu ska jag läsa tills jag stupar! Måste försöka läsa ut boken och helst en till bok innan jag åker!

Godnatt mina fina!


Ännu en bild från i lördags, tidigt på kvällen som tur var haha!
Bilderna från senare är rent ut sagt hemska :P


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Ja du har så rätt! Tack för peppande kommentar.



Men sen tar det ju "two to dance tango" och pussen utsätts ju inte för de elaka kommentarer jag får, som jag är härdad mot. Så det är ju väldigt utsättande för honom också att hålla hand på stan, pussas öppet, etc. Men det krävs mod. En stor chokladask med mod. :) Kram

2011-05-26 @ 20:01:59
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0