Reality creeps up on me

Okej, nu börjar det här kännas lite mer verkligt. Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag åker hem. OH. MY. GOD! Det har verkligen gått alldeles för fort!
Köpte min andra resväska idag, så nu står den i mitt rum och kommer påminna mig varje dag om att jag snart lämnar mitt kära England. Varje dag kommer jag få en liten klump i magen när jag ser den där väskan. Och varje dag kommer jag bli mer stressad, nervös och ledsen. Jag vill ju inte åka! Jag önskar verkligen jag kunde vara på två ställen samtidigt.

Men, för att prata om något lite mer positivt så hoppas jag på att den sista tiden här blir kalasbra! Nästa helg blir det megautgång förhoppningsvis med Amy och alla de andra! :) I veckan ska vi nog hitta på något kul hela familjen, får se om vi åker iväg på nåt äventyr, sen blir det lite jobb och så lite tid med Emelie på torsdag hoppas jag! Utöver det så har jag inga planer, men jag ska verkligen försöka utnyttja tiden till det bästa!

Den här helgen har varit/är lite ensam, eftersom både Amy, Emelie och Sarah är borta på äventyr. Så gårdagen spenderades med yoga, bikiniletande och sedan tid vid helvetesapparaten. Var lite uttråkad så jag letade upp alla svaren till P&L's tävling, hoppas på en vinst sen hehe :P Idag har vi varit i Burton och shoppat väska som sagt, sen promenad med vovvarna och så middag nyss.

Och vad ska man hitta på ikväll då? Har två alternativ jag funderar på, antingen sprintur-dusch-filmmys, eller så går jag till puben och tar mig en öl eller två :P Men jag kan inte bestämma mig, nyttig eller onyttig? Spara eller slösa? Social eller osocial? Haha vi får väl se hur det slutar :P

Hoppas ni haft en bra helg i alla fall :)


Dumma väska! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0