Can't live with 'em, can't live without 'em!

Jag tror jag blev kär idag! Det är verkligen till gymmet man ska gå om man vill hitta karlar, det är där alla bra gömmer sig haha! Jag har ju sagt förut att engelska karlar inte är särskilt snygga men herreguuud alltså.. Varje gång jag går till gymmet är det massa snyggingar där!

Spanade lite på en idag ^^ Har sett honom förut också, en riktig snygging är han! Märkte att det var lite små kikningar både från min och hans sida :P När jag sen satt och stretchade så satte han sig bredvid mig och strechade, och jag blev sjukt nervös såklart! Efter en stund frågade han om jag var akrobat eller dansare, för han "hade aldrig sett nån så vig!" haha! Jag blev som en liten flicka, klumpig, nervös, skakig och mumlade massa konstigt! Haha så det kan gå :P Men han var sjukt trevlig! Sen skulle han gå, och vad tror ni jag gör? INTE ETT SKIT! Vad hände med att fråga efter namn, telefonnummer, adress och födelsedatum?! Haha okej, inte så extremt kanske, men vafasiken, jag vet ingenting om honom så jag kan inte få tag i honom.. Vilket skit!

I alla fall så log jag fånigt hela vägen hem sen! Konstigt hur vissa människor kan få de där känslorna att poppa fram utan att man ens känner dem? Alltså, nu menar jag ju såklart inte att jag blev kär på riktigt haha! Men sådär fånigt fnittrig kände jag mig, som en liten flicka verkligen haha :P Kul var det ändå ^^

Jaja, utöver gymmet idag så har jag städat, läst och käkat bara :) Helt okej dag, skönt att göra något till skillnad från gårdagen när jag bara var hemma och i princip läste hela dagen haha :P Två böcker avklarade nu, två kvar bara!

Imorgon är det två pass som gäller! Sen är resten av veckan fortfarande inte planerad.

Igår var familjen på dop, och jag fick fixa middag själv. Kolla vad jag lagade!! :D Det mest svenska jag ätit sen jag kom hit tror jag nog haha :P



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tack snälla. :) Och ja. Köp mig en CHOKLADASK med mod. Haha. Det skulle göra susen. Höhö. ;-)

2011-05-31 @ 22:45:48
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0