Time flies by

Är faktiskt ganska slut nu! Somnade ganska sent, gick upp halv 8 och har sedan flängt runt en massa i Derby med Sarah till halv 6. Kom hem vid 7 och käkade mat och nu är jag bara död. Riktigt trevlig dag dock, trots att jag inte hittade det jag letade efter! Försökte hitta mig en ny bikini, men det är ju i princip mission impossible verkar det som! :/ Jaja, jag kom istället hem med två linnen och ett par örhängen, som jag egentligen inte alls behövde och egentligen inte hade råd med! Men det brukar bli så när det är jag..

Gårdagen flög förbi (som alla dagar verkar göra). Städade massa på förmiddagen, duschade, solade/läste på gården, käkade middag och kollade film på kvällen.

Det är helt galet vad tiden gått fort sen jag kom hit. Jag har snart varit här 9 månader. NIO!! Förstår inte vart alla de månaderna tog vägen? Om ca 5 och en halv veckor är jag hemma igen. Jag vill inte. Vill inte. VILL. INTE! Jag trodde jag skulle vara färdig med England till sommaren, men det känner jag inte att jag är. Jag skulle vilja stanna åtminstone två månader till. Jag behöver tid på mig att göra allt jag vill göra innan jag åker. Bah. Usch vad jag hatar att lämna ställen. Och framförallt lämna människor.

Men! Jag kommer ju faktiskt få en underbar sommar hemma med massa gosiga vänner! Och sedan är det inte långt kvar till november, och då försvinner jag än en gång, denna gång till Australien! ÅH, det kommer bli helt underbart, det slår jag vad om! <3


Dagens shopping, endast £23 spenderat, faktiskt bra pris :) Trodde dock att jag inte längre var inne i den rockiga stilen, men tydligen så är det fortfarande det jag dras till :P Gillar att linnet till vänster är "twistat" i ryggen! Det är förresten örhängena ni ser som ligger på linnet.


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej vilken fin blogg du har! skulle vara supergulligt av dig om du la en röst på mitt bidrag här http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica som tack för ditt röstande kan du få en länkning senare i min blogg. :) Kram!

2011-05-05 @ 13:36:21
URL: http://angelicaelineahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0